niedziela, 7 grudnia 2014

..::Informacja::..

Siemson.

Dość długo nic się tu nie pojawia, ale nie przestałam pisać. Easy peasy. Tylko po prostu mam dużo na głowie. Nawet nie chce mi się wymieniać... W każdym razie rozdziału spodziewajcie się w Święta. Tak sobie to zaplanowałam ;D Na spokojnie napiszę rozdział do końca, bo teraz mam tylko urywki, a chcę, żeby był dobry. W końcu to ostatni post. 

Tyle.

Do zobaczyska! A! I jak możecie zostawcie po sobie ślad pod tą informacją. Chciałabym wiedzieć, ile dokładnie ludzi czeka na rozdział 45 i Epilog.

Wasz mały cholerny Perry



17 komentarzy:

  1. Sama nie wiem, co tu napisać, bo Ty i tak wiesz, że ja czekam.
    Mam do Ciebie jedynie pretensję o to, że rozdział będzie tak późno. ;____; Ale wybaczę Ci to jakoś. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, kochana Faith. Gdybym mogła, siedziałabym i tylko pisała, jednak już się poszło na studia i teraz trzeba starać się, żeby nie wylecieć ;) Wiem, że czekasz i cieszę się, że odpowiedziałaś na moje wezwanie ;D Perry calls! Wydaje mi się, że Was rozpieściłam tak szybkim pojawianiem się rozdziałów.

      Usuń
  2. Ojej, w święta? ;__; No, czekam! Zawsze czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wcale nie tak długo, Suicide ;) Wytrzymasz. Muszę Was trochę potrzymać w niepewności. To już mam dwie RQs, które odpowiedziały na wezwanie Perry'ego ;D całuję rączki!

      Usuń
  3. http://data1.whicdn.com/images/139686713/large.gif

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://data1.whicdn.com/images/49994918/large.gif

      Usuń
  4. Tak poniekąd to ja cały czas żyję, tylko śpię, ale można powiedzieć, że czekam. :D :D :D XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i pięknie. Znowu się pojawiłaś. Po takim czasie. Podejrzane... http://data1.whicdn.com/images/46313529/large.gif

      Usuń
    2. Trolololo... chora jestem i w domu siedzę. :P Może się zaraz za czytanie zabiorę, kto wie...

      Usuń
    3. No, proszę. Ja przeczytałam u Cb, ale komentować nie skomentowałam. Ale spoko. Nadrobię. To zdrowiej. Właśnie uczę się gramatyki z Alicem w tle.

      Usuń
  5. Matko droga! Ja już miałam czarne myśli... Że Perry stwierdziła, że ma to w dupie i nie pisze albo coś w ty rodzaju ( lub ktoś z Gunsów ją pował)... A tu taka niespodzianka! Nie spiesz się, na spokojniie, żeby było idealnie ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed ostatnim rozdziałem? No, komooon. A to z Gunsów to się zastanawiam czy to jest 'pozwał' czy 'porwał' xD Oba warianty pasują, ale po dwukrotnym przeczytaniu stwierdzam, że to pierwsze. Heh Lars

      Usuń
    2. Nie nie porwał.... Nawet nie zwróciłam uwagi, że jeden literki zabrakło.... Taka gafa.... Lars jest wszędzie więc może każdego pozwać bójmy się Urlicha. Na lekcji miałam o URRLICHU von Jungingen i pierwsza myśl ,, cieszcie się, że Lars was nie pozwał o to, że wykorzystaliście jego nazwisko....''

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. 6 zagubione dziecko Perry'ego. Congratulations! Dzięki wielkie za odzew!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. 7!!! Coraz więcej Lwieków! GROAR! Naprawdę dziwnie się czuję, widząc, że tylu osobom zależy na tym opowiadaniu...

      Usuń